Fantàstics resultats del servei de comunicació d'incidències per Línia Verda

Divendres, 10 de juny de 2022 a les 08:41

El 94% de les incidències comunicades a través del servei Línia Verda han estat ja solucionades 

"Enllumenat" és la tipologia d'incidències més comunicada per part dels veïns i veïnes de Sant Llorenç Savall. Gràcies a una elevada participació ciutadana a través del servei Línia Verda, es fa visible la important millora experimentada al municipi.

L'ajuntament de Sant Llorenç Savall manifesta l'èxit obtingut al municipi després de la implantació de Línia Verda. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Això demostra una eficaç resposta per part del Consistori en la resolució d'incidències comunicades pels veïns i veïnes.
Fins l'abril 2022, s'han rebut 840 incidències de les quals el 94% han estat ja solucionades. El tipus d'incidències més freqüent són aquelles que fan referència a "Enllumenat", seguit de "Voreres i Calçades", "Parcs i Jardins", "Escombraries", "Neteja" i "Retirada de Vehicles".
Gràcies a la implicació directa dels vilatans i vilatanes, el Consistori ha pogut dur a terme àgils actuacions. A més, ha tingut coneixement de certes necessitats de les quals no tenia constància.
Us recordem el funcionament:  per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per a això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquell moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill. Per comunicar un desperfecte, n'hi ha prou amb punxar sobre el botó "Nova Incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en les quals s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda donar al botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d' aquest moment, s' inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

A través de Línia Verda, l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. N'hi ha prou amb seleccionar l'opció de "Fes la teva consulta". En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verda també s'hi pot accedir a través del web www.liniaverdasavall.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari disposa d'un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi etc...).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic en el número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores (cost de la trucada 0,07 €/min).

El servei Línia Verda també serveix de canal de comunicació directe entre l'Ajuntament i els veïns i veïnes a través de l'enviament de notícies i alertes. D'aquesta manera, els ciutadans i ciutadanes estan informats en temps real de qualsevol qüestió que el Consistori qualifiqui com a rellevant o urgent (talls d'aigua, evitar certes vies per trànsit, etc...). A més, també ofereix l'opció de consultar els principals punts d'interès del municipi amb informació detallada sobre el mateix.

El Consistori està molt satisfet amb els resultats obtinguts i anima als veïns i veïnes del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació.

 

Darrera actualització: 10.06.2022 | 08:42