Nou servei de comunicació d'incidències a través d'APP mòbil
A partir de dilluns dia 22 de juny, l'Ajuntament implementa un nou servei de comunicació d'incidències a través d'una APP mòbil.
L'AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ SAVALL IMPLEMENTA UN NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D'INCIDÈNCIES A TRAVÉS D'APP MÒBIL
Gràcies a aquesta iniciativa, els veïns i veïnes del municipi poden beneficiar-se dels avantatges que ofereix Línia Verda. Aquest servei serà un canal directe de comunicació de les incidències que es detecten a l'equipament urbà del municipi.
Juny 2020 – durant aquest mes de juny, l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall s'uneix als més de 500 municipis que compten a nivell nacional amb el servei Linia Verda. A través d'aquest canal de comunicació directa, els veïns i veïnes poden informar al consistori dels danys que detectin en la seva localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l'Ajuntament té com a objectiu conèixer les necessitats del municipi i així poder resoldre les incidències comunicades.
Per poder utilitzar aquest nou servei, cal descarregar de forma gratuïta, l'aplicació Linea Verde accedint a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia que utilitza el terminal mòbil (Android / iOS. Un cop descarregada, l'usuari/a ha de seleccionar el municipi on vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.
Per informar d'una incidència, simplement cal clicar el botó "nova incidència". A la pantalla es mostra un desplegable amb les diferents tipologies i l'usuari/a ha de seleccionar la que vol comunicar. L'aplicació detecta automàticament les coordenades exactes en què es troba per defecte. El següent pas és adjuntar una foto i un comentari en relació a la mateixa i clicar el botó “enviar”.
Un cop enviat, el personal de l'Ajuntament rep una notificació de la incidència comunicada i a partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per resoldre-la. El ciutadà rebrà una notificació al seu telèfon mòbil cada cop que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.
A través de Línia Verda , l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal que seleccioneu l'opció "Fes la consulta" i en un termini màxim de 24 hores tindrà resposta d'un equip d'experts en la matèria de forma totalment gratuïta.
També es pot accedir al servei de Línia verda a través de la pàgina web www.liniaverdasavall.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari disposa d'un ampli contingut de consulta ambiental (guia de bones pràctiques, assessorament, informació pròpia del municipi etc...).
Línea Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al 902 193 768 de 8,00 h fins a 17,00 hores (cost de la trucada 0,07 s/min).
Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta eina és l'enviament de comunicacions informatives per part de l'Ajuntament als ciutadans que ho desitgin. D'aquesta manera, a més d'implantar un canal per a la resolució d'incidències de manteniment en el municipi, també podem remetre informació de serveis públics que es consideri oportú, com ara el tràfic tallat d'un carrer, l'horari de determinats espectacles municipals, o l'aigua o la llum tallada que pot ocórrer en qualsevol punt. També pot consultar els principals punts d'interès que es troben en el municipi i informació rellevant sobre el mateix.
L'Ajuntament de Sant Llorenç Savall anima a la ciutadania per a que utilitzi el servei Línea Verda . A través de la implantació d'aquest servei i gràcies a una important participació ciutadana, es pretén aconseguir un municipi que compleixi amb les expectatives de benestar social dels seus veïns.
NOTA: El número de WhatsApp municipal per notificar incidències quedarà inhabilitat.