Servei d’atenció a les persones consumidores per videotrucada de la Diputació de Barcelona
Nou servei que la Diputació de Barcelona ofereix per atendre les consultes i reclamacions en matèria de consum de la ciutadania
Per utilitzar el servei, la persona interessada s’ha d’adreçar primer a l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall. El personal tècnic municipal comprova que la consulta correspon a l’àmbit del consum i, si escau, programa una cita en un termini màxim de deu dies laborables. La videotrucada es pot fer des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet i permet rebre assessorament especialitzat del personal tècnic de consum de la Diputació de Barcelona a l’hora de presentar una queixa, reclamació o denúncia.
- Demaneu cita prèvia amb la Tècnica municipal a l'Ajuntament perquè us assessori en aquest nou servei.
- Trieu una franja horària de dilluns a divendres de 10 a 17 hores.
- Rebreu les instruccions per connectar-vos de forma àgil i senzilla.
- Connecteu-vos el dia i hora acordats amb el vostre telèfon mòbil, tauleta o ordinador.
- Gestioneu el teu tràmit amb una atenció personalitzada i de proximitat.
En paral·lel, la Diputació de Barcelona ha incorporat un visor al web que inclou el calendari de visites de les UMIC a cada municipi. Aquesta eina facilita la planificació de les consultes i la informació sobre possibles canvis en temps real.
En aquest enllaç, podreu llegir la Nota de Premsa de Diputació de Barcelona relativa al nou servei.